top of page

HHS Singers

Public·62 students
Гордей Абрамов
Гордей Абрамов

FCK mod Man United direkte live 8 november 2023

for 4 timer siden — Se live-TV · Bonanza · Ultra · Ramasjang · Hør ... FCK kommer med advarsel inden kamp mod Manchester UnitedFC København har tidligere frabedt ...

SpørgsmålMichael: DEt var ikke en super redning, det var en elendig afslutning. ærgerligt FCK ikke har nogen bedre skytter end ham, det er ubegribeligt at ham skal afslutte denne! Svar:Er du ikke liiiiiiidt hård her, Michael? Jeg er enig i, afslutningen er i målmandens højde, men det er stadig et kontrolleret og hårdt spark. Går Onana til den anden side, hylder vi jo Larsson. Jeg hælder til, at det er en god redning, men jeg går også med til at sige, at det ikke er godt, godt sparket. Men ikke ligefrem elendigt... SpørgsmålNicklas: Utroligt man u slipper afsted med at ødelægge straffe plettet med ens støvler …Svar:Det er i hvert fald opsigtsvækkende, at det ikke bliver opdaget, og at der intet bliver gjort ved det. 30 Nintendo filmatiserer det populære videospil Zelda 19. 30 18. 19 Ex(Celle)ent julemarked i Europas største bindingsværksby 18. 14 16. 33 16. 00 Verdens produktion af vin falder til laveste niveau i mere end 60 år 15. 36 Så tag dog imod den udstrakte hånd, butikstyv, og få den stjålne taske leveret tilbage! Vis flere Leder Det er et nederlag for Thomas Danielsen, hvis det direkte tog forsvinder på hans vagt Demente Bent blev glemt i sin kørestol i 14, 5 timer: - Jeg får aldrig tillid til det sted igen, siger datter Kæmpe energiprojekt udløser erstatninger for 361 millioner kroner til borgerne Seneste plus Navne Niels fra Ulfborg lavede rifler som få i verden: Han var vild med krudt og kugler og gik på sin sidste jagt som 84-årig Analyse: Det magiske tal hedder 23-25 point Kultur De skulle finde ud af, hvorfor så mange foreninger pludselig beder om hjælp, når de ikke plejer: - De er pressede Et 60 år gammelt gravsted blev pludseligt omgivet af sang, hyldest og kærlighed fra en særlig flok: - Det var rørende Musk har store planer: Ny Tesla til under 200. Se fodbold i TV og streaming i dag ... Manchester United Kampstart: 21:00. Kanal: TV3+ og Viaplay. FC Bayern München – Galatasaray S.K.. Kampstart: 21:00. Kanal: TV3 SPORT og Viaplay. Real Madrid ... 95'VILDE SCENER! STRAFFE TIL FCK EFTER 94 MINUTTER. HVAD SKER DER?! 93'FCK får ikke skabt noget lige nu. De flytter bolden rundt, men United står klogt på banen. Der er langt op til Uniteds felt i disse minutter. Halvanden minut tilbage. 91'Fire minutter tilbageFCK har travlt nu. Dommeren giver dem fire ekstra minutter. Oscar Højlund kommer i dette øjeblik ind, men tiden er knap for lillebror-Højlund. 90'FCK på boldenFCK søger lige nu efter åbningerne, men det ser ud til, at tanken er ved at være tom. De skaber ikke det store i disse minutter. 88'Højlund pillet udMartial bliver sendt på banen, og det er Højlund, han erstatter. Jeg er glad for sejren, vi spillede en god kamp, og det var et stort mål af Harry (Maguire, red. ), siger han ifølge BBC. Lerager berørt- Jeg er uden ord lige nu. Det er hårdt. Det er det sgu. Når vi ikke kan vinde sådan en dag her, må vi tage en uafgjort til sidst... Men han brænder jo ikke med vilje. Sådan er det. Jeg er berørt, ja. Det er en af verdens største klubber, siger Lukas Lerager til TV 3 + efter kampen. Hvis vi lige hurtigt skal tage et kig på danskerens kamp: Han arbejder godt, knokler hårdt. Får taget meget til sig og gør sine holdkammerater bedre. Men angribere skal score mål, og det lykkedes heller ikke for Højlund i dag. Han har som bekendt heller ikke scoret i sine seks Premier League-kampe. Men han skal helt sikkert stadig hyldes for sine tre CL-mål i lige så mange kampe i denne sæson. 84'Fine FCK-takterFCK har slet ikke givet op. Det er jo ikke årsagen til, at Larsson brænder, men det er stadig usportslig adfærd. Unægteligt. SpørgsmålCantona: Jeg er United-mand! Men det garnacho har gang i, med at træde pletten i stykker lige inden sparket - det er bare pinligt at se på! Bør koste en karantæne eller anden konsekvens. Svar:Cantona kunne have fundet på at gøre det samme 😉Men ja, det hører ingen steder hjemme, at Garnacho står og træder græsset op i straffesparkspletten. Sådan endte dramatisk CL-brag på Old TraffordTak for i dagJeg siger tak for i dag. Og tak for alle jeres spørgsmål og inputs. Det endte desværre med en hård skæbne set med danske briller, da United vandt 1-0, og FCK brændte straffe i sidste sekund. KommentarStefan Hilfling Larsen: Jeg tror ikke gernacho, og greenkeeperen på old Trafford er på julekort Det må få et efterspil, måske ikke fra UEFA, men så i United selv.. Det er dårlig stil, og det skal en United-spiller simpelthen holde sig for god til. Jeg tvivler på, det får et efterspil, men det kunne da egentlig være ret befriende, hvis han blev straffet for det. SpørgsmålPhilip: Onana har haft det svært siden han kom til United - Dette må være en kæmpe forløsning for ham. Svar:Helt bestemt. Han har været udskældt. FCK mod Manchester United live direkte 8 november 2023 for 3 timer siden — FCK mod Manchester United live direkte 8 november 2023 Strøm direkte i favnen på Saudi-Arabien«. Sport. Jens Dresling. Champions League Højlund scorer første United-mål, mens Eriksen indtager uheldig hovedrolle mod Bayern FCK havner i pulje med Bayern München og Manchester United. Champions ... for man “ødelægger” sku da ikke sin “hjemmebane”. Der skal ten hag nok sige lidt store ord til ham. Det er både en svinestreg og usportslig opførelseOnana efter kampenOnana, der blev den store helt, har allerede sat ord på opgøret:- Jeg gør bare mit arbejde, det vigtigste er at vinde mod et stærkt hold. Sport ... direkte i favnen på Saudi-Arabien«. Sport. Jens Dresling. Uro i verden får DBU 7 timer siden. FCK kommer med advarsel inden kamp mod Manchester United. Sport. Neestrup: Cornelius har en birolle hos FCK lige nuSport FC København-angriberen Andreas Cornelius (i midten) var med i første halvleg af søndagens kamp i Superligaen mod Randers FC. Men Cornelius er ikke med i truppen til FCK's kamp mod Manchester United onsdag aften. (Arkivfoto). Foto: Bo Amstrup/Ritzau Scanpix Andreas Cornelius er ikke med i truppen til FC Københavns kamp mod Manchester United. Han bliver doseret. /ritzau/ Annonce Mest læste Sport Husker du 'Lendemark-skandalen' for 64 år siden? Kaj og Niels glemmer aldrig 'justitsmordet' City spadserer videre til Champions Leagues knockoutfase Shakhtar-chef: Barcelona-sejr er vigtig for krigsramt Ukraine Træner vil tage snak med spiller efter trøjebyt med Haaland Frygt for russiske angreb trak ukrainsk kamp i langdrag Pioli hylder storspillende Leão efter sejr over PSG For abonnenter Slut med 'Hjem-Is' Forsiden netop nu Holstebro To piger blev forsøgt bortført, så nu tager Maria sagen i egen hånd: - Alle unge piger har oplevet at føle sig utrygge ved at gå alene hjem Han kan sproget, er elsket af sin arbejdsplads, er ikke kriminel - og er udvist: Nu har Faisals sag taget noget af en kovending 3367 borgere i Holstebro får flere penge mellem hænderne Struer Drejebogen for Hotel City i Struer er langsomt, men sikkert på vej: - Det kører helt planmæssigt, siger investor Kun i Vestjylland: Forbryderpar tog på McDonalds i traktor Store fyringsdag: Rektor har udtalt, at uddannelser med fremgang som hovedregel ikke skal afskedige - så hvordan stiller det Holstebro? Spøgelseshuset er nu blevet solgt: I haven fandt de 20 år gammel post, og inde huset stod der 14 fjernsyn Den ottekantede pølsevogn er reddet: Stamkunder har udsigt til et gensyn med Ditte i Grillpavillonen Dall: Topministre kaster om sig med milliardbeløb - forstå det hele på tre minutter Seneste nyt 00. Og med rette. Men han skal også roses nu. Med rette. Det her var et glimt af verdensklasse. En målmand uden selvtillid, der stepper op på den allerstørste scene i en målmands største udstillingsvindue. Flot af United-keeperen, og jeg er ikke i tvivl om, det her er en stor forløsning for ham. / NicolaiSpørgsmålLisbeth: Sikke en chance men øv øv øv og atter øv. Havde ellers håbet til det sidsteSvar:Ja, en større chance får man jo ikke i fodbold. End et straffespark. Så jeg forstår din frustration, Lisbeth. Det havde været et stort resultat for dansk fodbold, det her. Av, hvor må den her gøre ondt. På Larsson, på Neestrup, på hele FCK-truppen. Neestrup paf over spørgsmålene: 'Med al respekt, så...' for 12 timer siden — FCK møder onsdag aften Manchester United i den fjerde kamp i Champions League-gruppespillet. Du kan følge storkampen live på bt.dk fra klokken ... Et point på Old Trafford havde været en historisk præstation, men i stedet må FCK se sig slået med 1-0. EN super redning af Onana. Det må vi give ham!... han svigter! Nej, nej, nej... Onana redder den. Ekstatiske United-spillere jubler, og kampen er fløjtet af. FCK får IKKE et point. Jordan Larsson tager bolden og går til den. Og svenskeren... 96'Nøøøøøj... Det bliver kigget igennem på VAR, men dommeren holder fast i sin beslutning. Der ER STRAFFE til FCK! 95'McTominay sparker efter bolden, men han rammer en FCK-spiller. Dommeren peger på pletten og giver ham det gule kort. Neestrup: Cornelius har en birolle hos FCK lige nu for 10 timer siden — Andreas Cornelius er ikke med i truppen til FC Københavns kamp mod Manchester United. Han bliver doseret.

About

This is information for the student performers.

Students

• Anthony Prud'homme
    Anthony Prud'homme
  • Dr Marko Kimi Milic
    Dr Marko Kimi Milic
  • juliandijkstraaa
    juliandijkstraaa
  • Киря Еремин
    Киря Еремин
  • Md. Mostahid Azam
    Md. Mostahid Azam
bottom of page